Hashtag: '#AllWeb'
Festivals

АГЕНДАТА Е ПОДГОТВЕНА: Тринаесет говорници ќе застанат на бината на годинешниот AllWeb

13 ное 2018
Блаже Аризанов, Македонецот што направи бум со својот стартап во Индија, Роџер Едвардс од Единбург, чии предавања ја креваат публиката на нозе, како и Горјан Јовановски, креаторот на апликацијата „Мој воздух“ ќе бидат дел од учесниците
Admen

РОЏЕР ЕДВАРДС, MARKETING AND FINANCE: Маркетингот стана комплициран и нападен со агресивни реклами

28 окт 2018
Запознајте го потрошувачот, понудете му го тоа што му е потребно, не го напаѓајте со агресивни реклами, вели во интервју за „AdToDate.mk“, Роџер Едвардс, маркетинг-консултат којшто ќе гостува на „AllWeb“
Festivals

КАКО СЕ ВОДИ ЕДНОСТАВЕН МАРКЕТИНГ: Роџер Едвардс од „Маркетинг и финансии“ доаѓа на AllWeb

15 окт 2018
Покрај Едвардс, како што најавија организаторите, на Конференцијата своите искуства, знаења и совети ќе ги споделат и Недим Шабич- експерт за оптимизација на Интернет пребарувачи и Горјан Јовановски, од Booking.com
Festivals

ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА И ЗА ЗАНАЕТЧИИ: Најавено седмото издание на конференцијата AllWeb

20 сеп 2018
За некои од посетителите, ова ќе биде ново и сосема поинакво искуство, за други ќе значи почеток на промена во работењето, за трети можеби и нови бизнис можности, вели Дарко Булдиоски, програмски директор на AllWeb
Admen

ДАРКО БУЛДИОСКИ: Марк, сенаторите и приватност 2.0 (анализа)

11 апр 2018
Главната причина која ги тера политичарите да се приклонуваат кон регулација е политичка, односно одбраната на „Американска демократија“ која, ете затоа што Facebook дозволил, некој од надвор им ја нарушил, без притоа да го видат слонот во собата
Admen

РОБЕРТ ПЕТКОВИЌ, АНАЛИТИЧАР: Не им ги трошете залудно парите на клиентите, истражете го пазарот

01 дек 2017
Ако имате аналитичар и добар маркетиншки тим, после неколку месеци ќе почнете да дознавате што жените или мажите сакаат претпладне, попладне и дури тогаш почнувате со добри заработки на вашиот веб-шоп
Admen

БЕШЕ НЕЗАМИСЛИВ УСПЕХ: Нашинецот Дамјан, дел од тимот што ја направи глобалната кампања на Кока-кола

28 ное 2017
Речиси и нема кој не се сеќава на периодот кога врз шишињата „кока-кола“ стоеја лични имиња како Петар, Сања, Горан. Токму Дамјан Дамјановски, Австралиец со македонско потекло, бил дел од тимот што првично ја создаде таа глобална кампања
Admen

ХАЈМО ХАМЕР, АВСТРИСКИОТ МИСТЕР ДИГИТАЛ: Класичното огласување опаѓа, доаѓа вештачката интелигенција

27 ное 2017
Хајмо Хамер, кого го нарекуваат и „Австриски Мистер дигитал“, на неодамнешното издание на „AllWeb“ во Скопје го одржа едно од најдобрите предавања на конференцијата. Со неговата групација „Крафтверк“ има креирано над 4.500 рекламни кампањи
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 16 | следни
Напишавме