Hashtag: '#Њујорк'
Campaigns

ГЕРИЛА-КАМПАЊА ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНИТЕ: Стапици за луѓе на главната станица во Њујорк (видео)

17 фев 2019
Светската организација за заштита на животните (World Animal Protection) спроведе социјален експеримент на најголемата железничка и метро станица во Њујорк, Гранд централ. Делови од влезовите кон метро-пероните, беа модифицирани во „кафези“ за луѓе
Campaigns

ГОТВЕТЕ СО „ЊУЈОРК ТАЈМС“: Познатиот весник промовира каталог со илјадници новинарски рецепти

23 јан 2019
Во изминатата година електронското издание на „NYT Cooking“ достигна 120.000 претплатници, а само во ноември и декември рецептите и советите за храна ги прочитале 25 милиони уникатни корисници (unique users)
Creative

МОЗАИЦИ ОД КУЧИЊА ВО ЊУЈОРШКОТО МЕТРО: Уметноста во допир со патниците

17 јан 2019
Мозаиците се поставени на една од многуте метро-станици во градот. Тие се дел од програмата „MTA Arts & Design“, што трае уште од 1985 година, а чија цел е станиците да бидат „украсени“ со уметнички дела од различни автори
Campaigns

ИМ ПРКОСИ НА КОРПОРАЦИИТЕ: Бестрашното девојче застана пред берзата во Њујорк

10 дек 2018
Познатата статуа „Бестрашното девојче“ што лани во март беше поставена пред статуата Бик на Волстрит во Њујорк го доби својот нов дом. Тоа е тротоарот спроти Њујоршката берза, во близина на нејзината претходна локација
Creative

БЕСТРАШНОТО ДЕВОЈЧЕ ЗАМИНА ОД ВОЛСТРИТ: Стапалки оставени на местото на Fearless girl во Њујорк

30 ное 2018
За смислувањето на кампањата и ефикасната порака што се испраќа преку девојчето што му пркоси на разјарениот бик, агенцијата „MCann“ се врати со две гранд-при награди од фестивалот во „Кан“
Creative

НАЈАВА ЗА НОВАТА СЕЗОНА НА WALKING DEAD: Живи мртовци се шетаат низ Њујорк (видео)

09 окт 2018
Перформансот е дел од најавата за новата сезона на една од најгледаните серии во САД, „Walking Dead“. Деветтата сезона почна да се емитува во неделата, и, иако со послаби резултати од минатата година, повторно имаше милионска гледаност
Campaigns

КУПУВАМЕ МАРКИ, А НЕ КВАЛИТЕТ: Што се случи кога на оригинален бренд му ставија лажни етикети

12 фев 2018
Автентичноста на „лажен бутик“ ја доловија и со тоа што поставија Индиец како главен продавач во „дуќанот“. Тој одлично се снајде во улогата така што се ценкаше со купувачите и ги убедуваше дека тоа што го продава е оригинал „Дизел“
Campaigns

ОЛДТАЈМЕРИ ГО ЗАПОСЕДНАА ЊУЈОРК: „Бадвајзер“ го врати времето на прохибицијата (видео)

26 окт 2017
Пивото од новата серија го има истиот вкус како во времето на прохибицијата, кога точењето алкохол во САД било забрането
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 11 | следни
Напишавме