Hashtag: '#брендови'
Campaigns

АНАЛИЗА: Потрошувачите сакаат да комуницираат со брендовите како со луѓе

21 ное 2018
Во извештајот од студијата се вели дека потрошувачите повеќе ги вреднуваат брендовите што со нив зборуваат како и со секој друг човек, што го ценат нивното време и што комуницираат со прифатлив тон
Campaigns

ИСТРАЖУВАЊЕ НА INTERBRAND: Епл, Гугл, Амазон се најдобри глобални брендови, Фејсбук на деветто место

03 окт 2018
Рангирањето во извештајот се базира на повеќе критериуми, како што се финансиските перформанси на брендовите, нивната улога во носењето одлуки при пазарување, но и нивната позиција во компетитивната бизнис средина
Festivals

BRAND LICENSING EUROPE 2018: Светските брендови се собираат во Лондон (видео)

30 сеп 2018
Италијанскиот производител на моторцикли „Дукати“, англискиот фудбалски клуб „Арсенал“, телевизискиот канал „Дискавери“ се само дел од водечките светски брендови што ќе присуствуваат на годинешниот саем „Brand Licensing Europe“ од 9 до 11 октомври
Creative

КОГА И ЗОШТО Е ПОТРЕБЕН РЕДИЗАЈН: Логоата на брендовите стареат, неопходно им е освежување

09 мај 2018
Потребата за редизај на логоата е многу поголема од некогаш. Во напливот од продукти на пазарот е неопходно на потрошувачите од време на време да им се привлече вниманието со свежи и иновативни дизајнерски решенија
Creative

НЕКОИ СЕРИОЗНИ, НЕКОИ ШЕГАЏИИ: Уникатни честитки од брендовите за новото бебе на Кејт и Вилијам

24 апр 2018
Да не останат зад светското внимание, во целата турканица од честитки се придружија и брендовите. Секој од нив, на свој сопствен начин се реши преку „Твитер“ да ја честита приновата на кралскиот пар
Campaigns

НАД ГОРДОСТА НА ВИНОЖИТОТО: Како брендовите да дојдат до ЛГБТ-пазарот вреден милијарди долари

20 мар 2018
Кога ќе видиме луѓе како нас во некое видео или во реклама, тоа нам ни е знак дека тој бренд се грижи за нас и ја разбира нашата припадност, вели потпретседателот на Grindr, платформа за ЛГБТ-комуникација
Digital

ВЛИЈАТЕЛНА БЛОГЕРКА ПРЕДУПРЕДУВА: Брендовите да се заштитат од инфлуенсерите со лажни фанови

19 мар 2018
Треба да се ослободиме од проблемот со лажните фанови. Тие можат лесно да се купат, а веќе сè потешко е да се детектираат поради тоа што ботовите се исклучително софистицирани
Campaigns

„ЛЕНОВО“, „ХЈУАВЕЈ“, „АЛИБАБА“: Кинеските брендови со иновативност го освојуваат светот

07 фев 2018
Главиот слоган на кинеската транспортна мрежа „Belt & Road“ е менувањето на термините. Од „Направено во Кина“, да се смени во „Иновација од Кина“. На овој начин Кина ги поттикнува компаниите да создаваат високо-квалитетни и иновативни брендови
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 10 | следни
Напишавме