Admen

ВИКТОР ИЛИЕСКИ, МАКЕДОНСКА ФИЛХАРМОНИЈА: Се стремиме симфониската естетика да ја споиме со дизајнот

14 окт 2018
Се стремиме, покрај високиот професионализам кој што го негуваме со децении наназад, да го споиме и со дизајнот, како една од најпродаваните уметнички форми во последниов век, и на тој начин, во еден таков убав пакет, да го нудиме на нашата публика

МАРИЈА МИЛУШЕВА, NOBLE GRAPHICS TBWA: Неопходни се промени во креативната индустрија

07 окт 2018
Кога станува збор за креативноста, најголемиот и најбитен капитал се луѓето, вели Марија Милушева, партнер и креативен директор во агенцијата Noble Graphics TBWA од Софија во интервју за AdToDate.mk

НЕ КОПИРАЈТЕ, КРАДЕТЕ: Вандалски совети за маркетинг професионалци

03 окт 2018
Одете против претчувството и, можеби, против сопствените правилни оценки, нагласува Џеф Гудби, укажувајќи им на креативците од маркетинг индустријата дека добриот производ некогаш е зад тоа што се смета за разумна проценка

ПИТ РАДОВИЧ, КРЕАТИВЕН ДИРЕКТОР НА „CBS“: Раскажете добра приказна, луѓето бегаат од реклами

23 сеп 2018
Make them care. Раскажете ја приказната така што со луѓето, до кои треба да допрете, ќе воспоставите емотивна поврзаност, а не да им натурате својот производ, порача Радович во своето предавање во рамките на Викенд медиа фестивалот

СТЕВАН АЛЕКСИЌ, ДИЗАЈНЕР: Добриот плакат ги претвора актерите во икони на сите времиња

06 сеп 2018
Се обидувам да им ја вратам славата на плакатите, кога се во прашање култни домашни филмови, вели дизајнерот Алексиќ кој прави нови, осовременти плакати за легендарните екс-ју филмови, иако одамна не се филмското платно

МОЈЦА БРИШЧИК, „GOLDEN DRUM“: Фестивалите се огледало за состојбите во огласувачката индустрија

28 авг 2018
Луѓето едноставно го сакаат „Голден драм“ и затоа редовно му се враќаат, уживаат на предавањата, се дружат со предавачите, со жиријата и со нивните истомисленици, вели Мојца Бришчик, под чие водство фестивалот во Порторож ќе слави 25 години

ТОДОР СТОЈЧЕВСКИ, CHAPTER 4: Промоцијата е столб за успех, но не може да се промовира празен бизнис

16 авг 2018
Во овој век, да почнете нов бизнис без за тоа да ја известите јавноста, е исто како да тргнете на скијање, но со костим за капење. Промоцијата е еден од главните столбови за успех на секој бизнис, вели Тодор Стојчевски од ПР-агенцијата „Chapter 4“

БИЉАНА ПЕШЕВСКА ЈОСИФОСКА, „CODEVER“: Времето на искусни дигитални маркетери допрва доаѓа

30 јул 2018
Во Македонија има изненадувачки многу способни и талентирани поединци со солидно искуство кои што никогаш и не работеле за македонски компании, туку целото искуство го имаат стекнато работејќи онлајн за странски компании и проекти
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 64 | следни
Local
Напишавме