Admen

АЛЕКСАНДРА КИРШ, ХЕНКЕЛ: Ако вашиот инфлуенсер е премногу добар - внимавајте!

20 ное 2018
Имате инфлуенсер што прикажува нагли скокови во посетите, живее во вашата земја, а голем дел од неговите фанови се од Русија, Блискиот Исток или Кина. Тоа воопшто не треба да ве радува, туку, напротив, отвора сомнежи

ГИОРГИ АВАЛИАНИ, LEAVINGSTONE: Наградите се добри за агенциите, но ништо не им значат на клиентите

06 ное 2018
Работата и креативниот процес се тоа за коешто клиентите се интересираат многу повеќе, отколку неколку светкави статуетки што и не се разликуваат многу едни од други, коментира Авалиани којшто ќе биде главен говорник на „Кактус2018“

БОБ ПИТМАН, ОСНОВАЧ НА „ЕМ-ТИ-ВИ“: Кон вашиот бренд однесувајте се како кон човек

04 ное 2018
Не се грижевме што немаме искуство, повеќе нè интересираше ставот на нашите пријатели. Направивме некои откачени и несекојдневни потези, но публиката дојде бидејќи 'Ем-ти-ви' ги отсликуваше нашите личности, вели Питман

РОЏЕР ЕДВАРДС, MARKETING AND FINANCE: Маркетингот стана комплициран и нападен со агресивни реклами

28 окт 2018
Запознајте го потрошувачот, понудете му го тоа што му е потребно, не го напаѓајте со агресивни реклами, вели во интервју за „AdToDate.mk“, Роџер Едвардс, маркетинг-консултат којшто ќе гостува на „AllWeb“

ГОРЈАН ЈОВАНОВСКИ - МОЈ ВОЗДУХ; BOOKING.COM: Технологијата ќе биде клучна во општествениот активизам

22 окт 2018
Горјан Јовановски македонската јавност го познава претежно преку апликацијата „МојВоздух“, но тој работи и за Booking.com, каде води тим со кој развива нов проект. Јовановски ќе биде гостин на конференцијата AllWeb каде ќе зборува за новите искуства

МИХАЕЛ МАСЛОВ, KETCHUM - МОСКВА: Пи-Ар професионалците ќе ги победат инфлуенсерите

16 окт 2018
Макретингот со инфлуенсери постојано ќе расте благодарение на новите дигитални платформи. Секоја појава на нови социјални медиуми, води кон нови потенцијали и кон уште поголемо влијание од инфлуенсерите, вели Маслов, којшто ќе гостува на „Кактус“

ВИКТОР ИЛИЕСКИ, МАКЕДОНСКА ФИЛХАРМОНИЈА: Се стремиме симфониската естетика да ја споиме со дизајнот

14 окт 2018
Се стремиме, покрај високиот професионализам кој што го негуваме со децении наназад, да го споиме и со дизајнот, како една од најпродаваните уметнички форми во последниов век, и на тој начин, во еден таков убав пакет, да го нудиме на нашата публика

МАРИЈА МИЛУШЕВА, NOBLE GRAPHICS TBWA: Неопходни се промени во креативната индустрија

07 окт 2018
Кога станува збор за креативноста, најголемиот и најбитен капитал се луѓето, вели Марија Милушева, партнер и креативен директор во агенцијата Noble Graphics TBWA од Софија во интервју за AdToDate.mk
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 72 | следни
Local
Напишавме