Campaigns

НЕМА ГЛАВОБОЛКИ И ЗАМАТЕН ПОГЛЕД: „Фолксваген“ направи пиво за безбеден сообраќај (видео)

19 јун 2018
Пијалакот во себе го има препознатливиот вкус каков што имаат добрите германски пива. За разлика од другите безалкохолни пива, кои сепак имаат мал процент алкохол во себе, пијалакот на „Фолксваген“ е со нула отсто алкохол

БРУТАЛНО, КРВАВО И ТЕШКО ЗА ГЛЕДАЊЕ: Што ќе се случи ако животните им се одмаздат на луѓето (видео)

18 јун 2018
Во кампањата, којашто опфаќа филмувани сцени и плакати, прикажана е замисла за тоа како би изгледал светот доколку животните го заземат местото на луѓето и почнат „одмазднички“ акции за сето нивно досегашно колење од страна на човекот

МЕСТО НА МАСАТА ЗА СЕКОЕ ПАРЧЕ ЛЕБ: Необична кампања против расизмот, сексизмот, национализмот...

18 јун 2018
За да го прикаже богатството од почитување на разликите, компанијата ги употреби токму своите различни видови леб што имаат различен изглед, вкус и боја. Парчиња црн, бел, 'ржан, пченичен леб ги спакува заедно

МИСТЕРИОЗЕН ПАКЕТ ВО ЛОС АНЏЕЛЕС: „Амазон“ ја испорача најголемата пратка до сега (видео)

18 јун 2018
Камионот со гигантскиот пакет бргу го привлече вниманието на јавноста. За кратко време, преку социјалните мрежи почнаа да се создаваат приказни и предвидувања за содржината на пратката

НЕМА СЕКОЈ ХРАБРОСТ ДА ГЛЕДА: Шведска болница со реално 360 видео го прикажува породувањето

01 јун 2018
За да ги едуцираат идните родители и за да ги подготват на тоа што навистина ќе ги очекува со породилната сала, шведска болница и здравствена осигурителна куќа се решиле да направат видео што реално го прикажува процесот на породување

УТЕХА ЗА НАЈМАЛИТЕ: Апликација со аугментативна реалност им помага на децата болни од рак (видео)

31 мај 2018
Секој ден кај 13 деца и тинејџери се открива тумор на мозокот или на централниот нервен систен. Нашата фондација има цел да им помогне на тие деца, за полесно да ги пребродат терапиите, велат иницијаторите на апликацијата

МОЛЧАЛИВИ ПР И МАРКЕТИНГ АГЕНЦИИ: Водат индустрија за комуникации, а не комуницираат

29 мај 2018
Кога станува збор за сопствено комуницирање со јавноста и претставување на сопствениот труд, тогаш маркетинг и ПР агенциите се или молчаливи или, пак, целосно ја занемаруваат таа обврска од работењето

„МЕККЕН“, „ПЕПСИ“, „УНИЛЕВЕР“: Објавена листата на најуспешните огласувачи и агенции во светот

28 мај 2018
Глобалниот „Ефи индекс“ се одредува веќе осма година по ред и во него свое место си обезбедуваат најефикасните и најуспешни агенции, огласувачи и брендови од светот.Во рангирањето индексот за 2018 година се повеќе од 3.400 добитници на Ефи-награди
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 219 | следни
Creative
Напишавме