Campaigns

ГРИНПИС СО БРУТАЛНО РЕАЛНА КАМПАЊА: Пластичните сламки го цицаат животот од морските животни

03 авг 2018
Целта на овие, брутални, фотографии да се прикаже буквално што се случува со животните што се изложени на пластичен отпад и особено на милиони пластични сламки што завршуваат во морињата и океаните

ИРОНИЧНА ЕКОЛОШКА АКЦИЈА: Џиновска скулптура од Трамп ќе се појави на санта мраз (видео)

03 авг 2018
Асоцијацијата „Melting ice“ покрена светска иницијатива за правење на ледената скулптура со цел да се види дали американскиот претседател, кој не верува во глобалното затоплување и климатските промени, е во право

ПРИМЕР ШТО ТРЕБА ДА СЕ СЛЕДИ: Австралиските маркетери составија препораки за успешно работење

01 авг 2018
Препораките треба да го поедностават работниот процес и да овозможат комуникација со која меѓу огласувачите и агенциите ќе бидат поставени вистинските прашања и планови за соработка

ПОСТАВУВАЈТЕ ШТО ПОВЕЌЕ ПРАШАЊА: Како добрите маркетинг агенции придобиваат клиенти

19 јул 2018
Ако го стесните вашиот опсег на работа и се фокусирате кон поле каде се останати само мал број потенцијални клиенти (а вие сте најдобри во тоа што токму тие клиенти сакаат да го добијат), тогаш нештата можат да станат многу поинтересни

ГИ НАДИТРИЈА ПОЛИЦАЈЦИТЕ: Шпанската ЛГБТ заедница го протна знамето „виножито“, забрането во Русија

10 јул 2018
Шпанската ЛГБТ заедница ангажирала шестмина свои приврзаници, од различни земји. Секој од нив облекол маица со боја што ја презентира неговата нација, а воедно го креира и знамето со боите на виножитото

ЕКОЛОШКО ПИЕЊЕ КАФЕ: „Старбакс“ ги укинува пластичните цевки за пијалаци (видео)

10 јул 2018
Планот е до 2020 година целосно да биде укината употребата на пластичните цевки при служењето топли и ладни пијалаци. Забраната постапно ќе се спроведе во повеќе од 28.000 локали на „Старбакс“, од кои повеќето се во САД

ФУДБАЛОТ НЕ Е САМО ЗА МАЖИТЕ: Огласувачите ја занемаруваат женската публика на Светското првенство

09 јул 2018
Огласувачите треба да ги реформулираат сопствените стратегии и повеќе да ја таргетираат женската публика на Мундијалот. Според статистиките, првенството годинава бележи рекорди во гледаност и посетеност од страна на фудбалските фанови

КАМПАЊА ШТО ПРЕДУПРЕДУВА: Станавме генерација што живее во затворено, скриени од дневната светлина

04 јул 2018
Според податоците во видеото, насловено „The Indoor Generation“, повеќе од 90 отсто од нашето време го поминуваме затворени. Сместени сме меѓу четири ѕида на работа, во училиште, во градинка, на факултет, дома
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 230 | следни
Creative
Напишавме