Digital

КАМПАЊА ЗА РЕЦИКЛИРАЊЕ: Кока-кола со аугментативна реалност создава еколошки навики (видео)

20 авг 2018
„Кока-Кола“ во Шведска се вклучи во кампања за поттикнување и засилување на навиките за рециклирање на отпадот. Кампањата ја реализира агенцијата „3rockAR“, којашто своите проекти ги базира на проширена реалност

РИВАЛСТВО МЕЃУ ГИГАНТИТЕ: „Самсунг“ со нов паметен звучник сака да ја „надзборува“ Сири на „Епл“

10 авг 2018
Иако мобилниот уред „Note 9“ беше во фокусот на „Unpacked“ настанот што се одржа во Бруклин, САД, сепак паметниот звучник е продуктот што реално доаѓа како новитет во екосистемот од производи на „Самсунг“

ТРЕБА ДА ЗНАЕ КАКО СЕ ОДНЕСУВАМЕ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ: Фејсбук вработува специјалист од Македонија

30 јул 2018
Кандидатот треба да води контрола и за тоа што од Македонија се пласира на Фејсбук и лесно да препознава говор на омраза, лажни вести, спамирања, злоупотреби преку социјалната мрежа

ЗБОРУВАЊЕ СО УРЕДИТЕ, НАМЕСТО ГЛЕДАЊЕ ВО НИВ: Гласовните асистенти носат нова ера во рекламирањето

27 јул 2018
Предноста на гласовните асистенти е што не го врзуваат човекот за уредот, така што тој нема потреба да седи пред мониторот или пред телефонот. Оваа одлика ги прави да бидат доста популарни

ШТО ИМ ДОНЕСЕ ДИГИТАЛНИОТ МАРКЕТИНГ: Повеќе од две милијарди долари заработка за „Амазон“ од реклами

27 јул 2018
Според анализи на „Emarketer“, глобалната заработка на „Амазон“ од рекламирање ќе порасне за 58% и ќе достигне 3,37 милијарди долари. Тоа значи дека 1,2 проценти од вкупниот глобален дигитален рекламен пазар ќе оди на сметка на ова компанија

ПАЗАРОТ НА ТРУДОТ ПОДЕЛЕН МЕЃУ МАШИНИ И ЛУЃЕ: Како ќе изгледа невработеноста во иднина

26 јул 2018
Доколку машините навистина ни ја земат работата, тогаш ние ќе треба да ги ревидираме нашите улоги како човечки битија, да изградиме нови вештини и да одлучиме да ги пренасочиме сопствените ангажмани, економски и социјални

ИМА 90 ГОДИНИ И МИЛИОНИ ФАНОВИ: Запознајте ја Бади, најпопуларната Инстаграм-баба (видео)

23 јул 2018
Популарната старица вели дека отсекогаш била против правилата и дека сакала да искуси што е можно повеќе од животот. За искуството со „Инстаграм“ вели дека ѝ донело многу повеќе забава и доживувања од сè што искусила до сега

КОМПАНИИТЕ НЕ СЕ ОПАМЕТУВААТ: Токмат големи буџети за инстаграмџии со лажни фанови

20 јул 2018
По анализирањето на повеќе од 700.000 постови од инфлуенсерите, објавени во периодот од јануари до јуни годинава од страна на 4.600 кориснички профили, било откриено дека 12 отсто од инфлуенсерите купиле лажни фанови
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 189 | следни
Festivals
Напишавме