Digital

ДИРЕКТОРОТ НА ГУГЛ ОБЈАСНУВА: Зошто при пребарување на зборот „идиот“ се појавува Трамп (видео)

11 дек 2018
Во едно од низата „необични“ прашања упатени до Пучаи беше и тоа на конгресменката од редовите на републиканците, Зои Лофгрен. Таа праша зошто кога ќе го напише зборот „идиот“, при пребарување фотографии, се појавува ликот на Трамп.

БРИТАНСКАТА ВЛАДА ОТКРИ ДОВЕРЛИВИ МЕЈЛОВИ: Фејсбук споделувал кориснички податоци со Тиндер

05 дек 2018
Објавени се околу 250 страници, при што некои од нив се обележани како „строго доверливи“. Според објавеното, компанијата на Закерберг им дала дозвола на некои компании да имаат пристап до податоци за корисниците на социјалната мрежа

ДАЛЕКУ НАД СИТЕ: Мерцедес надмина една милијарда „лајкови“ на Инстаграм

02 дек 2018
Мерцедес воедно е првиот глобален бренд што го надминува прагот од една милијарда. Другите брендови, пак, се далеку зад германскиот автомобилски гигант

ТЕХНОЛОГИЈА СТАРА ПЕТ ДЕЦЕНИИ: Кои се корените на гласовните асистенти и како ќе изгледаат во иднина

28 ное 2018
Во 1961 година, компанијата IBM го претстави т.н. The Shoebox, што препознаваше 16 зборови и бројки од нула до девет, но беа потребни децении за да се развие брзиот интернет и клауд технологијата за гласовните асистенти да дојдат до израз

ИСТРАЖУВАЊЕ НА MOBDATA: Во Кина сиромашните користат iPhone, а богатите Huawei

25 ное 2018
Корисници на „Хјуавеј“ се претежно лица од машки пол, на возраст од 25 до 34 години, и во брачен однос. Во просек тоа се лица со универзитетска диплома, а месечните примања им се движат од 720 до 2.800 долари

ЏЕФ БЕЗОС ДО ВРАБОТЕНИТЕ: И „Амазон“ може да банкротира

18 ное 2018
Првиот човек на „Амазон“ и еден од најбогатите луѓе на планетата, Џеф Безос, ги изненадил вработените со предупредување дека и неговата компанија еден ден може да банкротира

СЦЕНАРИО СМИСЛЕНО ОД МАШИНА: Новата реклама за Лексус е креирана од вештачка интелигенција

18 ное 2018
Во креирањето на сценариото биле искористени примери од реклами што освоиле награди на фестивалот во „Кан“, како и реклами што во изминативе десет години биле меѓу навлијателните во секторот за луксузни производи

ДИГИТАЛНА ЕКСПАНЗИЈА: Надмината сумата од 10 милијарди евра во мобилното рекламирање

12 ное 2018
Очекувањата се дека вложувањата во развојот на креативни проекти поврзани со дигиталната комуникација ќе ја надминат сумата од 50 милијарди евра до крајот на 2018 година
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 216 | следни
Festivals
Напишавме