Local

НЕДЕЛА НА ДИЗАЈНОТ ВО СКОПЈЕ: Земја во фокусот е Германија, темата е „Објективност“

20 ное 2018
Германија, годинешната земја во фокус, ќе се претстави со 12 светски познати дизајн студија, отворени презентации на дизајнерите, посета и соработка со производители од Македонија кои сакаат да настапат на германскиот пазар

КОЛКУ БРГУ СЕ ДОАЃА КАЈ ДЕВОЈКА: Новите реклами на „Неотел“ - ем куси, ем забавни (видео)

06 сеп 2018
Куси, но забавни се новите рекламни видеа на „Неотел“. Траат по десетина до петнаесет секунди, го задржуваат вниманието на гледачот и содржат добар хумор во себе. Зад кампањата стои агенцијата „Division“

БРОТЧЕ ОД СТИХОВИ: Струшките вечери на поезијата добија нов постер (фото)

13 авг 2018
Се трудев да го направам дизајнот што повеќе поетски. Идејата во позадина на оваа дизајнерска приказна е да се долови темата на слободата, миграцијата, пишаниот збор и хартијата која трпи сè, вели дизајнерот Лазе Трипков

МНОГУ ФАЛБИ И МАЛКУ ДИСКУСИИ: Што прават македонските министри на социјалните мрежи

31 јул 2018
Најактивен, како што може и да се очекува, е премиерот Зоран Заев, на чија страница на „Фејсбук“ секој ден се појавуваат фотографии, видеа или статуси за актуелните општествено политички случувања во земјава

ЗДРОБЕНО ВОЗИЛО ВО ПАРК, КРВ НА ПРОЗОРЦИТЕ: Кампања за безбедност во сообраќајот во Македонија

23 јул 2018
Целта на кампањата е да се подигне свеста кај младите луѓе за безбедно и одговорно однесување во сообраќајот. Од тие причини возилото е поставено во Градскиот парк, каде фрекфенцијата на млади лица е значително поголема во текот на летните месеци

НЕ ГО ЗАГАДУВАМЕ СКОПЈЕ, НЕ НОСИМЕ ТУЃ ОТПАД: Депонијата „Дрисла“ со анимација се пофали како работи

09 јул 2018
„Дали 'Дрисла' е најголем загадувач во градот Скопје? Ццц... Честа лажна информација. Депонијата се наоѓа на 17 километри од градот Скопје, а нашата мерна станица покажува дека загадувањето е помало од општините низ градот“, се вели во анимацијата

ОХРАБРУВАЧКИ РЕЗУЛТАТИ: Македонија најдобра во односот кон купувачите, Словенија втора

05 јул 2018
Според годинешните резултати, Македонија остварила најдобар резулатат, односно 78,96 проценти. На второ место е Словенија со резултат од 75,60%, што во основа е пад за 3,43 процентни поени во однос на претходната година

ПОВИК ДО КРЕАТИВЦИТЕ: Отворен конкурс за дизајнирање сувенир на Скопје

26 јун 2018
Наградата е 20.000 денари, а се бара уникатно, практично, етичко, иновативно, економски оправдано решение што ќе отсликува брендирана приказна за град Скопје, по теркон на светските метропили. Рокот за пријавување е до 1 јули
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 84 | следни
Admen
Напишавме