Creative

ДРУГАТА СТРАНА НА РЕКЛАМИРАЊЕТО: Како изгледа кога маркетинг агенцијата ја води мафија (видео)

19 јун 2018
Презенирањето пред идните клиенти добива сосема ново светло. Агенцијата веќе не е класична, какви што се сите во светот, туку работи по принципот на италијанската мафија, при што мерките за убедување се секогаш 100% ефикасни

ПРЕКУ НОЌ СТАНА СВЕТСКИ ХИТ: Над 18 милиони прегледи на новиот анимиран филм за Лионел Меси (видео)

18 јун 2018
Во четири минути е прикажан животот на Меси, при што главното мото и порака што се испраќа е дека е неопходно да се биде упорен за сопствениот сон и покрај сите неуспеси и пречки што се појавуваат во животот

РУСКА КАЛИНКА И БИГ-МЕК: Забавна реклама на „Мекдоналдс“ за Светското фудбалско првенство (видео)

18 јун 2018
За разлика од голем број други рекламни видеа, познатите продукти на компанијата, како што се сендвичот „Бигмек“, пијалакот „Милкшејк“, помфритот, питата од јаболка, речиси и да се невидливи

ИНСТАНТ „СРЕЌА“ ОД НЕБОТО: Кога изметот на астронаутите наликува на ѕвезда што паѓа (видео)

07 јун 2018
Во густиот сообраќај од „среќни“ ѕвезди, можат да се најде и по некој пакет летечки и вакумиран „среќен“ измет од астронаутите што престојуваат во меѓународната вселенска станица

ИНОВАЦИЈА ОД ИДНИНАТА: Нискобуџетната авиокомпанија „Изиџет“ рекламира летечки автомобили (видео)

30 мај 2018
Додека чекате да биде измислен првиот летечки автомобил, најдобра комбинација за превоз се евтините летови на нискобуџетната компанија и ниските цени за изнајмување автомобил од „Europcar“

ЌЕ ГО ГЛЕДААТ 12 ГОДИНИ: Во Малме е поставен најдосадниот билборд на светот (видео)

28 мај 2018
За да покажат колку е квалитетен нивниот производ, се одлучиле да постават билборд од дрво на кој јасно е напишано дека е најдосаден на светот. Позициониран е покрај трговски центар во Малме и таму треба да остане 12 години

НЕМА ПОЛИТИЧКИ БОЈКОТ: Би-би-си направи генијална најава за светското фудбалско првенство во Русија

21 мај 2018
Издвоени се иконичните мигови од првенствата низ историјата и сите се поврзани во возбудлива анимација со боите на фудбалските репрезентации, како и со анимирани ликови од фудбалери што оставија белег во развојот овој спорт

ВЕРТИКАЛНИ И КУСИ ФОРМИ: Како да направите мобилни реклами што не ги нервираат корисниците

14 мај 2018
Брендовите што имаат пократки мобилни реклами, се порелевантни, иновативни и модерни, особено ако содржината што ја рекламираат се прикажува во вертикален формат, што е многу посоодветен за екраните на паметните мобилни уреди
прикажани (од 1 до 8) од вкупно: 221 | следни
Campaigns
Напишавме